Brunch!

Bara för att jag är så jävla smart borde jag få ett Nobelpris eller något. MINST! Jag har kombinerat frukost och lunch till en rätt. Ja, jag vet. Det finns inte ord för min smarthet!! Jag ska kalla det.... öööhh.... brunch!! Aaaaah, jag är så smart!!!


Okej, skämt åsido (hehe, yeah right). Det är fan så mycket mer effektivt att äta både frukost o lunch samtidigt. Varför gör inte alla det? Jag tror jag ska skriva en bok där det står hur alla ska göra. Tänk vad mycket bättre världen kommer bli då! 

Jag är fullt medveten om att pajen ser äcklig ut, men det är bara för att den är äcklig. Jag är världens snällaste flickvän som äter allt äckligt så Magnus slipper.

Och seriöst, vart är gubbjävlarna? Dom skulle komma mellan 09.00-10.00. Jag har lyckats lära mig hur klockan fungerar nu, så nu vet jag att dom är sena. Idioter! Dom ska fan inte få nåt kaffe! Hahahahahhaaa, ooooooondska!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0