Where is da hair?

Sitter o pratar med kusin i telefon just nu. Stackaren har tappat bort sitt hår. Inte sitt vanliga hår, självklart, utan hennes löshår. Det är borta med blåsten. Har du sett det, ring Efterlyst telefonnummer 08...ööh, ähh, googla.

(jättemycket stulen bild ifrån google)

När jag blir rik ska jag skaffa mig lite löshår jag med. Är ju verkligen sjukt jävla snyggt. Då kanske till och med jag kan se lite vettig ut i huvudet. Vore ju trevligt. Saknar också att fixa naglarna, men nu har jag nagelfixaren  dragit åt helvete (dom har iaf stängt butiken) och det är kanske inte så smart att fixa naglarna för dyra pengar, sen kanske jag plötsligt får ett jobb där man inte ens får ha naglar. Epic fail.

Ska kasta mig i duschen nu så jag slipper se ut som en skunk när älsk kommer hem.

Peace...

Kommentarer
Angelica / 2010-03-15 @ 13:56:52

ha ha vad roligt du är gumman :P jag kan fixa dina nagalr gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0