Anna och jag!

Jag måste verkligen vara Anna Skippers värsta mardröm. Jag gör alla fel som en människa kan göra.

  • Jag älskar kaffe
  • Jag lever ibland på mackor
  • Jag älskar godis
  • Jag kan gå utan att äta nåt i ett dygn
  • Jag kan frossa som en idiot nästa dygn
  • Jag älskar läsk
  • Jag rör ALDRIG på mig
  • Jag äter aldrig någon frukt
  • Jag äter inte en varierad kost
  • Jag sover med smink (inte bra för huden)
  • Jag går inte på toa regelbundet
  • Jag får inte i mig några vettiga vitaminer, ALLS!
  • Jag älskar glass
  • Jag äter hellre på nätterna än på dagarna
  • Jag tycker bättre om vitt bröd än mörkt
  • Jag älskar salt
Det kostar att vara lika snygg som jag. Bland annat magont dagligen, konstant trötthet och taskigt hår.

Anna, jag vet att det är ett värdelöst fall. Nackskott är det enda raka.

Känner du dig inte som en liiiite bättre människa nu när du jämför dig med mig? Jag vet att jag gjorde din dag nu.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0