Ouch

Har du tänkt på hur otroligt uppkäftigt livet är?

Jag bestämde mig för att gå ner iallafall, jag vet att jag skulle ha hatat mig själv mig själv ifall jag inte gjorde det. Tro fan inte att jag halkar till på vägen och bryter varenda ben jag hade i kroppen? Jag låg på marken, skrek ut mina plågor, blodet rann ifrån mitt huvud, plus så har ett revben punkterat min ena lunga. Jag låg i en timme innan det kom en människa som hjälpte mig komma till sjukhus.

Okej, så gick det kanske inte riktigt till, men det gjorde satans ont! Kommer säkert få ett blåmärke. Minst!

Det finns frågor i livet som inte har något svar. En av dom är tillexempel, hur man kräkas och göra nummer två så många gånger, fastän magen är tom? Sug på den du!

Nu, lite självömkan!

Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0