Nom nom

Sakta men säkert håller jag på att döda min kropp. Salt är ett av dom sätten.

Seriöst, min kropp kan inte göra annat än hata mig just i detta nu. Jag saltar typ allt jag stoppar i munnen. Lagar jag mat på det sättet jag vill så skulle Magnus inte klara av att äta det. Äter jag mos, då saltar jag, äter ett lager, saltar, äter ett lager och så vidare. Jag saltar till och med på mackan!

Så vill du dö i förtid? Lev som jag! För endast 399:- i månaden skickar jag över matsedlar med tillhörande recept. Så tveka inte! Få ut mindre av ditt liv! Och du, ringer du nu skickar jag med dig ett album med snygga modeller så du kan få lite extra ångest. Tveka inte! Ring nu!

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0