Jag fiser

Jag känner just nu att jag sakta håller på att dö. På riktigt!

Min mage är uppsvälld, jag rapar äggrapar och fiser som en tok. Mysig tjej tänker du, men enligt Magnus blir jag inte blir av med honom så lätt. Jag hotade då med att bajsa på honom. Han tackade vänligt men bestämt nej. Chicken.

Jag avundas inte Magnus direkt. Han ska sova brevid mig instängd i ett rum. Tänk er själva. Ingen rolig tanke. Be till den som bryr sig att han kommer att överleva.

Jag vet att jag är ganska äcklig som är öppen med mina gaser, men jag orkar inte vara den fina tjejen som är perfekt. Jag är inte alls sån. Jag rapar och kan tycka att det är ganska roligt, jag bajsar ( ååh, är det sant?!), fiser, spyr, snorar osv. Jag är så grymt äcklig, men ändå....precis som du?

Sitter o glor på Erik o Mackan just nu. Fan vad jag älskar dom killarna, dom påminner mig om några speciella människor...aahh...minnen!

Nä, nu ska jag försöka peppa mig till imorgon.

Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0