Gerappa

Okej, jag erkänner, jag har världens dåligaste humor, men jag har det fan så mycket roligare än vad dom flesta har!


Magnus har precis mutat mig med kebab och en påse godis. Han är så snäll min söta karl! Jag fick ett litet raserianfall inne på ICA idag. Blev grymt sugen på att dippa grönsaker, så vi svängde in och tänkte handla. Efter att vi hade plockat på oss grönsaker och så, skulle vi välja vad vi skulle ha för dipp. Tro fan då inte att fittICA bara hade tre sorters äckeldipper att välja på (bea, tzaziki och sweet chili)!! Jag vill inte ha nån av dom äcklena! Blev skitarg, letade efter nån personal som jag kunde skälla ut, men det fanns ingen i hela butiken. Så då blev det godis istället. Det är ICAs fel om jag blir fet!! AAAAaaarrghghgghgg!

 

Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0