Faaen!

Det är helt sjukt. När det för en gångs skull går lite bra, så måste det stå nåt litet jävelskap ivägen så man snubblar till. Det är absolut inte kört, men det sjukt irriterande!

Min mage har verkligen sagt upp sig. Allt bara rinner rakt igenom mig och så har jag sjukt ont i magen. Raparna har iallafall försvunnit *peppar peppar* Vad är det egentligen för fel på mig? Magsjuk?

Idag tänker jag iallfall inte gå utanför dörren, det är knappt att jag ens vill ställa mig upp när jag sitter. DÖÖÖ MAGE, DÖÖÖÖ!

Nä, nu måste jag ringa lite samtal, nu hoppas jag verkligen att allt inte är åt helvete! *håller tummarna*

Peace...
Kommentarer
Mamma / 2010-03-16 @ 08:23:53

Min lilla älskling är sjuk. du kanske skulle satsa på blåbärssoppa, skorpor och te en period så magen får vila. De går magsjuka lite överallt även på mitt jobb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0