Dating in the dark

Har ni sett Dating in the dark på kanal 5? Ganska roande om du frågar mig. Men var det bara jag som reagerade på att på att Andreas hade hår i dagsljus, men var flintis i nightvisionljus? Haha, sjukt roligt!

Den där Jenny verkar inte ha alla hästar hemma. I mörkret hånglar hon som en jävla 14-åring med Andreas, ger honom ett gulligt brev där hon skrev en sliskiga saker, sen när hon får se hur han ser ut kan hon inte ens titta på honom. UTSEENDEFIXERADE JÄVLA ÄCKEL! Seriöst! Om utseendet spelar sån jävla stor roll, börja inte hångla med en människa som du inte har en aning om hur han ser ut! Ge honom inte en massa falska förhoppningar genom att skriva ett brev, som låter som om ni är nära på att bli ihop. Jag hade blivit förbannat sårad om jag det bara passade att få ut lite spontana lustar, men inte att kolla på. Jag säger bara en sak. ÄCKELFITTA!

Emilia förstår jag mig inte heller på. Visst, Mark är kanske inte världens snyggaste, men va fan! Man måste ge människor en chans fastän dom kanske inte är världens vackraste! Sen kan jag hålla med om att hon var alldeles för snygg för honom, men ändå! Tänk om ingen hade gett mig en andra chans, fastän jag inte ser ut som Angelina. Då hade jag varit singel läääänge.

Nej, kort sagt. Jag hatar folk! Men jag tänker definitivt se nästa program. Lagom tisdagsunderhållning.

Peace...

(bild ifrån Google, ifrån den amerikanska verisonen)
Kommentarer
Johanna Gruskartong :P / 2010-03-05 @ 10:53:29

Jag håller med dej till 100procent. helt sjukt va den där jenny va sjuk i huvudet.. fattar inte att det finns såna människor.. usch..

insidan är väldigt viktig.. utsidan är bara ett stort plus.. men tycker man om någon så gör man.. även om den person inte är det snyggaste man set.. men man kan se saker som är sjukt fint bara fär att man har sett insidan.. insidan gör utsidan väldigt ofta.. skulle en skit snygg kille vara en skitstövvel på insidan så tror ja att man skulle backa å se insidan mer än utsidan.. förstår du'? hehe.

svårt att förklara men. hehe

men som sagt, håller med dej !



miss you babe!

borde ses nån dag :)

Kram Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0