Bakislördag

Jag får be så mycket om ursäkt för att jag inte bloggade igår, men jag höll seriöst på att dö ett par gånger. Det är så lustigt det där, från att ha tänkt varit nykter, till att vara fullast av alla, till att sen inte kunna vara människa på hela lördagen. Sånt uppskattar man. Vad händer nästa helg då?

Huvudet dunkar än idag, har väl vätskebrist som en jäkla kråka. Igår fick jag inte i mig nåt vatten alls, kräktes bara upp det. Måste bara säga att vatten faktiskt inte är så farligt att spy upp, det är värre när man har ätit. DÅ blir det äckligt!

Nä, nu lär jag försöka få i mig lite vatten om jag hade tänkt att överleva den här dagen.

Peace...
Kommentarer
Linda L / 2010-03-07 @ 12:15:05

Huga!! Hoppas du mår bättre nu. Bara du kan behålla lite vatten så... ska du nog se att du är på topp igen för nästa helg ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0