Mongo...

Jag insåg precis att jag har alldeles för mycket saker som trängs i mitt huvud, samt att jag har alldeles för mycket fritid. Samt att jag konstant fyller på med socker gör ju inte saken bättre.

Först av allt har jag insett att jag hatar Eniros jävla skattjakt. Jag måste helt enkelt vara dum i huvudet. Tacka vet jag min sambo som har några fler celler (säller, höhö) än vad jag har, så han kan hjälpa mig. Men han har inte så mycket tålamod, så han lämnar mig till mitt öde, och då kör jag fast igen, blir förbannad för att han inte orkar komma och sätta sig och hjälpa mig igen. Mitt stubintråd är inte den längsta just för tillfället, så du kan tänka dig hur det slutar. Men min sambo är smart, han har lärt sig att muta mig med en kladdkaksmuffins. Då blir jag glad igen. Som sagt, jag är en jävla hund.

Det känns som om jag har bomull i hela huvudet, samt har jag ont i hela kroppen. ORKAR INTE! Låg och vilade lite idag på soffan. När jag vaknade blev jag helt förvånad över att jag hade somnat, skulle ställa mig upp lite diskret, just för att försöka övertyga min sambo om att jag inte hade sovit. Det gick inte särkilt bra. Jag trasslade in mig i laptopens sladd. Brak sa det. Jag behöver inte säga att jag inte är släkt med Catwomen va?

Magnus har precis haft en snabblektion på hur man använder micron. Och dom påstår att kvinnor inte kan använda tekniska saker. HA!

Det börjar bli dags att borsta tänderna nu, känner hur tänderna sakta men säkert blir uppätna av allt socker jag precis har tryckt i mig.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0