Drömtydning?

Nej men godmorgon världen!
Ibland önskar man att man tänkte längre än näsan räckte. Igår gjorde vi som jag tror några andra också gjorde, vi gjorde hemmagjorda semlor. Inget konstigt med det. Men då klämde min älskade sambo ur sig att han skulle vilja ta med sig några till jobbet idag. Självklart, inga problem alls tänkte jag, sen utan att tänka mig för så säger jag "Dom är mycket godare om grädden inte legat på så länge, om du vill så kan jag fixa dom åt dig på morgonen innan du åker" Jag hörde hur orden lämnade min mun, nu fanns det ingen återvändo.

"Åh, tack så mycket älskling!"     fan....

Så nu kan jag iaf stryka "Prova att leva som en bagare" ifrån min lista.

Jag drömde en sån sjuk dröm inatt. As if u care, men nu får du höra iaf. Jag drömde att jag var hos en psykolog som tyckte att jag var jättesjuk och så stoppade hon in en massa tabletter i min mun. Då "råkade" jag dö av överdos, eller någonting. Iallafall, jag kom upp till himlen (hur detta nu gick till vet jag inte, trodde jag var portad därifrån) och där träffade jag en massa avlidna släktingar o kompisar till mig. Det var verkligen jättetrevligt...mysigt vill jag nästan säga. Jag frågade hur dom hade det, och alla hade bra. Sen vaknade jag av att min underbara Sony Ericsson började spela någon illa vald "vaknamelodi".

Jag försökte googla lite på drömtydning, skulle vara roligt att se om det betydde nåt bra. Om man ska utgå ifrån min källa http://hem.passagen.se/aengel/ och söka på "död", då kommer några alternativ. Se en död - regnväder. Tittar ut. Yeah right. Läser vidare... Tala med en avliden - vändpunkt till bättre levnadsförhållanden. Hehe, bring it on!!

Nja, vet inte riktigt om jag köper det där... Men jag tror inte att jag blir klassad som psykiskt sjuk tack vare min dröm. Skillnad vore om man drömde om små nakna dvärgar som dansar hula hula och tillfredsställer varandra med en sellerikvist i urinröret, DÅ är det dags att ringa Säter.

Peace...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0