Blöööh

Jag kom precis på en grej! Min älskling har bjudit mig att se Grease-musikalen på Göta Lejon, med middag, och det blir nästa helg. Jag måste börja dieta mig lite så jag kommer i mina snyggjeans. Som vanligt så kommer man alltid på sånt försent, så nu blir det nästintill sväldiet :P

Jag har inte velat skriva tidigare idag för jag har varit på sånt dåligt humör, men det verkar inte ge med sig, så nu får ni stå ut med min bitterfittstil.



Brukar du sitta för dig själv vid köksbordet, glo ut genom fönstret med en halv mugg pissjummet kaffe och tänka "Är det här allt? Ska livet verkligen vara såhär?"

Klart att man inte behöver vara så himla nöjd med det jobb man har, med den partner man har, med dom barn man har, men DÅ har jag en liten hemlighet att berätta för er....

Det kommer inte bli ett dugg jävla bättre förräns du lyfter ditt söta lilla feta arsel och gör någonting åt det.
Jag är ledsen över att jag säger det här, men så är det verkligen.
Det är som min mamma alltid sa (tänk dig nu med en myndig mammaröst) "Det blir inte roligare än vad man gör sig" Och det är faktiskt jävligt sant.

Sen kan jag ju hålla med om att det är jävligt roligt att sitta o klaga, om inte annat är det bra mycket lättare,
men kom inte till mig o klaga då isåfall. Jag har fullt med mitt egna klagande. Skaffa ett eget lidande.

Så, nu har jag gjort fem personer till på dåligt humör (ungefär så många läsare har jag) så nu ska jag roa mig med att peta in en mascara i ögat eller dra in tårna i sängen, eller någonting annat som gör livet värt att levas. Om inte annat känner man att man lever då.

Peace...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0